PSYCHOTERAPEUCI:

Jakub Ryniecki – psycholog, psychoterapeuta systemowy w trakcie certyfikacji

Prowadzę terapię młodzieży i dorosłych, terapię par i terapię rodzin, konsultacje psychologiczne.

Ukończyłem studia psychologiczne na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz szkołę psychoterapii systemowej prowadzoną przez WTTS w Poznaniu.

Czytaj dalej

Towarzyszę klientom w ich opowieści i w odkrywaniu źródła ich trudności, wspólnie szukamy możliwych rozwiązań i sposobu komunikacji swoich potrzeb i emocji, tak aby przeformułować tę opowieść na taką, która będzie źródłem satysfakcji i pozytywnych skojarzeń w miejsce trosk i napięcia. W mojej pracy dążymy do porozumienia między najbliższymi osobami, nierzadko spotykając się na spotkaniach terapeutycznych całą rodziną.

Uczestniczę w spotkaniach superwizyjnych z certyfikowanym superwizorem i w interwizjach koleżeńskich, dzięki którym zdobywam nową wiedzę i doświadczenie. 

Jako osoba dwujęzyczna prowadzę również terapię w języku angielskim.

 

 

Agata Ryniecka – psycholog, psychoterapeuta systemowy w trakcie certyfikacji

Nie znaleziono galerii.

Założycielka Samo-dzielni. Pracownia edukacyjno-psychologiczna. Prowadzi: konsultacje psychologiczne dla rodziców, warsztaty psychologiczne i psychoterapia indywidualna, par i rodzinna

Ukończyłam studia psychologiczne na UAM w Poznaniu oraz studia podyplomowe z seksuologii. Od ponad 15 lat prowadzę zajęcia dla dzieci i młodzieży, wspierając ich rozwój i pomagając w przezwyciężaniu trudności szkolnych i nie tylko (holistyczne ujęcie trudności dziecka).

Czytaj dalej

We współpracy z rodzicami podczas konsultacji jesteśmy w stanie efektywnie wspierać małe dzieci, jak i nastolatki.

Zainicjowała domowe grupy zabawowe, leśne grupy zabawowe, Małe Przedszkole (adaptacyjne grupy zabawowe). Założyła Wioskę Samodzielnych Rodziców, dzięki której rodzice mają przestrzeń na własny rozwój i wymianę doświadczeń (dołącz do grupy na facebooku).

Dodatkowe kształcenie: udział w licznych szkoleniach i konferencjach np. Konferencja o nastolatkach, warsztaty “Dziecko w szkole” organizowanych przez Natalię Fedan (certyfikowaną trenerką metody Self-reg, która jest nam bliska w pracy z klientami). Ukończyła kurs uważności MBSR organizowanym przez Agnieszkę Pawłowską. Ukończyła kurs podstawowy psychoterapii systemowej (WTTS w Poznaniu). Ukończyła warsztat NVC u Agnieszki Pietlickiej (Ja, Ty) i warsztaty System Wewnętrznej Rodziny cz. I i II. Nieustannie uczę się i kształcę.

Obecnie uczestniczę w kursie zaawansowanym psychoterapii systemowej. Podlegam ciągłej superwizji indywidualnej i grupowej. Przeprowadzamy regularnie interwizje z innymi psychoterapeutami w naszym zespole.

Samo-dzielni zostali stworzeni z pasji do odkrywania dzieci, wsłuchiwania się w ich emocje i potrzeby. Dzieci, które uczestniczą w naszych zajęciach, czują się akceptowane, przez co chętnie przychodzą do pracowni, a poprzez zabawę uczą się i rozwijają. Pracownia to przestrzeń dla całej rodziny.

 

Jagoda Karalus – psycholog, psychoterapeuta systemowy w trakcie certyfikacji

Zajmuję się konsultacjami psychologicznymi, terapią rodzin i terapią indywidualną dzieci, młodzieży oraz dorosłych.

Czytaj dalej

Ukończyłam studia psychologiczne na UAM w Poznaniu i podyplomowe studium pedagogiczne. Jestem psychoterapeutką systemową w trakcie kształcenia się na WTTS w Poznaniu.

W terapii koncentruje się na słuchaniu i poszukiwaniu przyczyn trudności. Dbam w trakcie spotkania o zrozumienie, wsparcie i wzajemne zaufanie. W terapii dzieci podążam za potrzebami dziecka oraz jego możliwościami.

Doświadczenie zdobywałam prowadząc grupy zabawowe dla dzieci od 1 do 3 roku życia, na stażach i praktykach m. in. na oddziale psychiatrycznym w Szpitalu Klinicznym im. Karola Jonschera w Poznaniu, w Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej i pracując jako psycholog w służbach mundurowych oraz nauczyciel akademicki.

Gosia Moszyk – coach i terapeuta TSR (terapia skoncentrowana na rozwiązaniach)

Jestem pedagogiem, wychowawcą w szkole podstawowej Spark Academy, coachem, terapeutką Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach w trakcie certyfikacji i szkoleniowcem. Pracuje w oparciu o metodę Kids’ Skills -podejście wspierające młodzież i dzieci w trudnościach emocjonalnych i behawioralnych.

Czytaj dalej

Mam ponad 15-letnie doświadczenie w pracy w edukacji w Polsce i za granicą. W szkole towarzyszę uczniom i rodzicom w procesie wychowawczym i organizuję środowisko uczenia się. W gabinecie wspieram w procesach zmiany i rozwoju. Moją supermocą jest pomoc w odkrywaniu potencjału i praca na zasobach.

Prowadzę coaching z dziećmi w szkole podstawowej, nastolatkami oraz rodzicami.

Anna Fiłoniuk – Ciepierska – psycholog, psychoterapeutka poznawczo-behawioralna z certyfikatem

Jestem psychologiem i psychoterapeutą poznawczo – behawioralnym z certyfikatem. Ponadto mam za sobą szkolenia z zakresu dialogu motywacyjnego, terapii schematów, metod leczenia traum oraz blok warsztatów z zakresu racjonalnej terapii zachowania. W ramach swojej pracy zawodowej współpracowałam z Medpolonia Poznań, Multimed Gniezno czy SWPS. Jestem też trenerem i wykładowcą – 6 lat związana z UAM Poznań, a obecnie prowadzę treningi interpersonalne dla studentów Wydziału Psychologii Uniwersytetu WSB Merito. W pracy najważniejsze jest dla mnie dobro pacjenta, okazanie zrozumienia i współczucia oraz uważnienie potrzeb i emocji pacjentów. Zajmuje się leczeniem zaburzeń psychicznych, zaburzeń zachowania oraz rozwojem osobistym. Ponadto pracuje ze stresem, podejściem do kwestii finansowych oraz poprawą relacji. Moim konikiem jest praca z traumą. Pracuję zarówno z dorosłymi jak i młodzieżą oraz dziećmi. 

PEDAGODZY

 

Patrycja Jagiełka – pedagog

Prowadząca zajęcia: terapia pedagogiczna

Ukończyłam studia pedagogiczne na  Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu ze specjalności edukacja elementarna i  terapia pedagogiczna oraz wczesne wspomaganie rozwoju dziecka.

Czytaj dalej

Jestem nauczycielem w szkole podstawowej. Posiadam doświadczenie w prowadzeniu zajęć w klasach ”zerowych” i początkowych, korekcyjno- kompensacyjnych oraz, wyrównawczych. Byłam również wolontariuszem w Stowarzyszeniu Na Rzecz Dzieci ze Złożoną Niepełnosprawności „Potrafię Więcej”.  Uczestniczyłam w kursach i szkoleniach podnoszących moje kompetencje w zakresie pracy z dzieckiem i rodzicem.  Posiadam kwalifikacje  do prowadzenia zajęć z Sensoplastyki ® oraz diagnozy i terapii ręki.  

Michał Jastrząbek – pedagog specjalny

Prowadzący zajęcia: TUS, rewalidacja, projekt Baza

Mój świat to przede wszystkim rodzina, jestem mężem i tatą, dużo czasu spędzam na oglądaniu świata z perspektywy kilkuletnich dzieci. Relacje z drugim człowiekiem, wspólne smutki i radości, uczą mnie każdego dnia, jak jesteśmy różni, a każdy człowiek, którego spotykam, jest dla mnie niezwykłą i niepowtarzalną historią, której czasem staję się częścią. Z wykształcenia jestem pedagogiem specjalnym, bliskie jest mi podejście relacyjne, Porozumienie Bez Przemocy oraz popełnianie błędów i szukanie wspólnych rozwiązań. W wolnych chwilach lubię napić się dobrej kawy i herbaty, zrobić biwak w lesie, a zimą wskoczyć do zamarzniętego jeziora.

Izabela Nitka – pedagog specjalny

Prowadzący zajęcia: TUS, rewalidacja, projekt Baza

Jestem Iza. Wybrałam współtworzenie Bazy, bo wierzę w cel i misję naszych działań. Widzę, że to, co robimy pomaga i wspiera dzieci w sięganiu swej pełni. Jest to projekt tworzony z sercem, z uważnością na indywidualne podejście do człowieka. Pracuję z dziećmi w oparciu o relacje, powoli poznajemy się, odkrywamy się i budujemy wzajemne zaufanie, na tyle na ile gotowe jest dziecko. To relacyjne podróże są moją ulubioną częścią tej pracy. Towarzyszenie małemu człowiekowi jest dla mnie wzruszającym doświadczaniem. W swojej pracy staram się widzieć człowieka jako całość – z supermocami i z wyzwaniami rozwojowymi, z tym, co przynosi codzienność.

Do tego jest las. Częste przebywanie w naturze choćby tak po prostu, ma działanie terapeutyczne. Las, prezentujący cykliczność natury, jest dla mnie zwierciadłem i inspiracją do poszukiwania kierunku wzrostu. Jest też nieograniczonym zasobem zabaw, pomysłów oraz twórczego spędzania czasu.

Z wykształcenia jestem pedagożką  specjalną, obecnie rozwijam się dalej jako trenerka kompetencji społecznych w Holistycznej Szkole Trenerów.

 

Anna Witkowska – pedagog

Prowadząca zajęcia: terapia pedagogiczna

Ukończyłam studia pedagogiczne na Akademii Nauk Stosowanych w Poznaniu na kierunku pedagogika opiekuńczo-wychowawcza z terapią pedagogiczną. Jestem pedagogiem szkolnym i mamą trojga dzieci. Uwielbiam prace z drugim człowiekiem a w szczególności z dziećmi. Mam doświadczenie w prowadzeniu zajęć dla małych dzieci, lubię rozmawiać i dzielić się swoim doświadczeniem z innymi rodzicami. Z pracownią Samo-dzielni jestem związana od początku jej powstania. 

 

OSOBY WSPÓŁPRACUJĄCE

Olga Przybył – dietetyk, psychodietetyk

Specjalizuję się w szeroko pojętej dietetyce rodzinnej. Pomagam prawidłowo odżywiać się kobietom w ciąży, w czasie laktacji, a także pacjentom w czasie prokreacji. Wspieram zabieganych rodziców dobrze żywić siebie i dzieci. Specjalizuję się w żywieniu dzieci od momentu rozpoczęcia rozszerzania diety (metodą BLW) do momentu, kiedy pacjent czuje się pewnie ze swoimi wyborami żywieniowymi. Prowadzę warsztaty edukacyjne dla przedszkolaków i ich rodziców.

Czytaj dalej

W swojej pracy pokazuję rodzinom, że można jeść zdrowo i jednocześnie z przyjemnością. Wspieram ich w pokonywaniu różnych trudności związanych z żywieniem. Pracuję również z rodzicami i dziećmi rozwijające się w spektrum autyzmu.

Prywatnie jestem mamą dwójki chłopców, 2 i 5 lat, obaj nauczyli mnie wiele w kwestii „niejedzenia”.

Szczególnymi obszarami moich zainteresowań są m.in.:

  • mikrobiota jelitowa,

  • żywienie osób w spektrum autyzmu,

  • wybiorczość pokarmowa oraz neofobia żywieniowa,

  • cukrzyca ciążowa,

  • dieta wegańska i wegetariańska dzieci i kobiet w czasie ciąży i laktacji