Jakub Ryniecki – psycholog, psychoterapeuta systemowy

Prowadzę terapię dla dzieci, młodzieży i dorosłych, terapię par i terapię rodzin, konsultacje psychologiczne.

Ukończyłem studia psychologiczne na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz szkołę psychoterapii systemowej prowadzoną przez WTTS w Poznaniu.

Czytaj dalej

Towarzyszę klientom w ich opowieści i w odkrywaniu źródła ich trudności, wspólnie szukamy możliwych rozwiązań i sposobu komunikacji swoich potrzeb i emocji, tak aby przeformułować tę opowieść na taką, która będzie źródłem satysfakcji aniżeli trosk i napięcia. W mojej pracy dążymy do porozumienia między najbliższymi osobami, nierzadko spotykając się na spotkaniach terapeutycznych całą rodziną.

Uczestniczę w spotkaniach superwizyjnych z certyfikowanym superwizorem i w interwizjach koleżeńskich, dzięki którym zdobywam nową wiedzę i doświadczenie. Terapie rodzinne prowadzę razem z psychologiem (i żoną) Agatą Ryniecką, dzięki wspólnej terapii nasze spotkania z rodzinami są rozwojowe i twórcze.

W terapii z dziećmi wykorzystuję terapię przez zabawę, tzw. play therapy. Jako osoba dwujęzyczna prowadzę również terapię w języku angielskim.

 

 

Agata Ryniecka – psycholog, psychoterapeuta systemowy

Założycielka Samo-dzielni. Pracownia edukacyjno-psychologiczna. Prowadzi: konsultacje psychologiczne dla rodziców, warsztaty psychologiczne i psychoterapia indywidualna i rodzinna

Ukończyłam studia psychologiczne na UAM w Poznaniu oraz studia podyplomowe z seksuologii. Od ponad 13 lat prowadzę zajęcia dla dzieci i młodzieży, wspierając ich rozwój i pomagając w przezwyciężaniu trudności szkolnych i nie tylko (holistyczne ujęcie trudności dziecka).

Czytaj dalej

We współpracy z rodzicami podczas konsultacji jesteśmy w stanie efektywnie wspierać małe dzieci, jak i nastolatki.

Zainicjowała domowe grupy zabawowe, leśne grupy zabawowe, Małe Przedszkole (adaptacyjne grupy zabawowe). Założyła Wioskę Samodzielnych Rodziców, dzięki której rodzice mają przestrzeń na własny rozwój i wymianę doświadczeń (dołącz do grupy na facebooku).

Dodatkowe kształcenie: udział w licznych szkoleniach i konferencjach np. Konferencja o nastolatkach, warsztaty “Dziecko w szkole” organizowanych przez Natalię Fedan (certyfikowaną trenerką metody Self-reg, która jest nam bliska w pracy z klientami). Ukończyła kurs uważności MBSR organizowanym przez Agnieszkę Pawłowską. Ukończyła kurs podstawowy psychoterapii systemowej (WTTS w Poznaniu). Ukończyła warsztat NVC u Agnieszki Pietlickiej (Ja, Ty) i warsztaty System Wewnętrznej Rodziny cz. I i II. Nieustannie uczę się i kształcę.

Samo-dzielni zostali stworzeni z pasji do odkrywania dzieci, wsłuchiwania się w ich emocje i potrzeby. Dzieci, które uczestniczą w naszych zajęciach, czują się akceptowane, przez co chętnie przychodzą do pracowni, a poprzez zabawę uczą się i rozwijają. Pracownia to przestrzeń dla całej rodziny.

 

 

Sonia Kotlarek – nauczyciel wychowania przedszkolnego

Prowadząca zajęcia: Małe przedszkole, Grupa zabawowa. Doświadczona nauczycielka wychowania przedszkolnego. 

Zanim na świecie pojawiły się moje dzieci, pracowałam jako nauczyciel przedszkolny. Przygoda z własnymi dziećmi sprawiła, że jeszcze bardziej chciałam poznać i zrozumieć świat tych “małych istot”. 

W pracy z dziećmi lubię ich autentyczność, otwartość, entuzjazm i kreatywność. Choć niektóre czynności, czy zabawy są powtarzalne, to każdy dzień w dziecięcym towarzystwie jest inny, niesie ze sobą niespodzianki i wyzwania. A ja lubię im towarzyszyć, pokazywać nowe rzeczy, inspirować i pomagać zrozumieć skomplikowane emocje. 

 

Magdalena Baranowska – współprowadzi większość zajęć w pracowni

Magda w pracowni wprowadza ciepło i spokój. Od roku współpracuje z nami, zapewniając spójność podczas zajęć w pracowni swoją obecnością na każdych zajęciach, które odbywają się w godzinach przedpołudniowych. 

Magda prywatnie jest mamą 5-letniego syna, na co dzień w pracowni osłuchuje dzieci z językiem angielskim i uczy nowych piosenek.

 

 

OSOBY WSPÓŁPRACUJĄCE:

Patrycja Jagiełka

Prowadząca zajęcia: terapia pedagogiczna, Sensoplastyka.

Ukończyłam studia pedagogiczne na  Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu ze specjalności edukacja elementarna i  terapia pedagogiczna oraz wczesne wspomaganie rozwoju dziecka.

Czytaj dalej

Jestem nauczycielem w szkole podstawowej. Posiadam doświadczenie w prowadzeniu zajęć w klasach ”zerowych” i początkowych, korekcyjno- kompensacyjnych oraz, wyrównawczych. Byłam również wolontariuszem w Stowarzyszeniu Na Rzecz Dzieci ze Złożoną Niepełnosprawności „Potrafię Więcej”.  Uczestniczyłam w kursach i szkoleniach podnoszących moje kompetencje w zakresie pracy z dzieckiem i rodzicem.  Posiadam kwalifikacje  do prowadzenia zajęć z Sensoplastyki ® oraz diagnozy i terapii ręki.  

Jagoda Karalus – psycholog, psychoterapeuta systemowy

Zajmuję się konsultacjami psychologicznymi, terapią rodzin i terapią indywidualną dzieci, młodzieży oraz dorosłych.

Czytaj dalej

Ukończyłam studia psychologiczne na UAM w Poznaniu i podyplomowe studium pedagogiczne. Jestem psychoterapeutką systemową w trakcie kształcenia się na WTTS w Poznaniu.

W terapii koncentruje się na słuchaniu i poszukiwaniu przyczyn trudności. Dbam w trakcie spotkania o zrozumienie, wsparcie i wzajemne zaufanie. W terapii dzieci podążam za potrzebami dziecka oraz jego możliwościami.

Doświadczenie zdobywałam prowadząc grupy zabawowe dla dzieci od 1 do 3 roku życia, na stażach i praktykach m. in. na oddziale psychiatrycznym w Szpitalu Klinicznym im. Karola Jonschera w Poznaniu, w Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej i pracując jako psycholog w służbach mundurowych oraz nauczyciel akademicki.

Gosia Moszyk – coach i terapeuta TSR

Jestem pedagogiem, wychowawcą w szkole podstawowej Spark Academy, coachem, terapeutką Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach w trakcie certyfikacji i szkoleniowcem. Pracuje w oparciu o metodę Kids’ Skills -podejście wspierające młodzież i dzieci w trudnościach emocjonalnych i behawioralnych.

Mam ponad 15-letnie doświadczenie w pracy w edukacji w Polsce i za granicą. W szkole towarzyszę uczniom i rodzicom w procesie wychowawczym i organizuję środowisko uczenia się. W gabinecie wspieram w procesach zmiany i rozwoju. Moją supermocą jest pomoc w odkrywaniu potencjału i praca na zasobach.

Prowadzę coaching z dziećmi w szkole podstawowej, nastolatkami oraz rodzicami.

Zuzanna Rucińska – studentka psychologii

Jestem studentką 4 roku psychologii na Uniwersytecie SWPS w Poznaniu. Już od dłuższego czasu ogromną satysfakcję sprawia mi praca oraz przebywanie z dziećmi, od których mogę się wiele nauczyć, dzięki obserwacji i uczestniczeniu w ich dorastaniu. Właśnie z obszarem pomocy psychologicznej dzieciom chciałabym wiązać moja przyszłość, gdyż zdaję sobie sprawę jak kluczowe dla rozwoju każdego człowieka są doświadczenia i relacje, z którymi stykamy się w dzieciństwie, a które niestety nie zawsze są odpowiednie.

Czytaj dalej

Chciałabym nieść pomoc dzieciom i nastolatkom, które zmagają się z różnorodnymi trudnościami i problemami związanymi z samoakceptacją, kształtowaniem własnej tożsamości czy posiadają zaburzenia neurorozwojowe. W wolnym czasie, poza zdobywaniem wiedzy psychologicznej oraz zaczytywaniem się w wielu różnorodnych książkach, przyjemność sprawia mi aktywne spędzanie czasu, szczególnie poprzez jazdę na rolkach oraz jogę. Moją wiedzę związaną z psychologią i pomocą dzieciom, staram się poszerzać poza tę, przekazywaną na studiach. Uczestniczyłam w szkoleniach i warsztatach związanych z samookaleczeniami, depresją oraz minimediacjami metodą SMO, a także posiadam certyfikat Trenera Umiejętności Społecznych. Praktyczne doświadczenie zdobywałam między innymi w Stowarzyszeniu Osób i Rodzin na Rzecz Zdrowia Psychicznego “Zrozumieć i Pomóc”, poprzez indywidualną pomoc w nauce osobie ze spektrum autyzmu oraz będąc uczestniczą koła Psychologii Dziecka.

mgr Hanna Pietrzak – Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu na kierunku fizjoterapii w sporcie.

– fizjoterapeutka i masażystka

W swojej pracy łączy wiedzę z dziedziny fizjoterapii, masażu, terapii manualnej oraz terapii powięziowej. Interesuje się złożonością i zależnością połaczeń występujących w ludzkim organizmie, nowinkami w dziedzinie fizjoterapii, anatomii, ortopedii oraz terapii i rozwoju ciała poprzez ruch i trening medyczny, sportowy. W wolnym czasie poszerza swoją wiedzę poprzez szkolenia i kursy oraz artykuły i książki o tematyce zawodowej.